Total Pageviews

Wednesday, February 2, 2011

Bundevasta focacia


U ranoj fazi moga postojanja sa maslinama se uopste nisam susretala. Sa bundevom jesam, ali nisam je jela niti se interesovala za nju na bilo koji nacin.

U onoj, malo kasnijoj fazi, vidjala sam masline po policama u prodavnicama ali se nikada nisam zainteresovala za njih. Probala ih jesam, jednom. Nisu mi se svidjele.
Dok ih je dosta ljudi u mome okruzenju jelo i hvalilo ja sam bila totalno ravnodusna. Cak kada bi mi, ona jedna, dosla na sredini porucene pizze, stavila bih je na kaziprst i "puknula" palcem da odleti sto dalje :-)
A bundeva je malo bolje prosla. "Meso" bundeve nisam jela, pod izgovorom da ne volim bundevu, iako je realno, nisam probala ni u cemu osim u piti. Ali zato sam kospice obozavala.

Danas ( kada sam zrelija i pametnija (bar se nadam)) jedem i jedno i drugo, u velikim kolicinama :-)
I jaaaaaako volim i jedno i drugo.




Potrebno je:
- 1/2 solje (od 2 dl) pirea od bundeve,
- 1,5 solja (od 2 dl) brasna,
- 1/2 solja tople vode,
- 1 ravna kasika soli,
- 1/2 kasike suvog kvasca,
- 10 crnih maslina bez kospice (kalamata),
- o,5 dl maslinovog ulja i
- 1/2 kasike suvog ruzmarina.





Postupak:

- U dublju posudu stavite brasno, pire od bundeve, so i kvasac.
-Postepeno dodajuci toplu vodu, zamjesite tijesto i ostavite da se digne.
- Pomjesajte maslinovo ulje i ruzmazirn pa ostavite na stranu.
- Kada se tijesto diglo premjesite ga i prebacite u podmazan kalup pa ga "rastjerajte" po cjeloj duzini i sirini kalupa (potrudite se da tijesto svugdje bude iste debljine).
- Zatim tako "rastjerano" tijesto prelijte mjesavinom maslinovog ulja i ruzmarina, ravnomjerno rasporedite po povrsini pa tijesto "nabockajte" prstima.
- Na sve to rasporedite i masline pa ostavite da odstoji 15- ak minuta.
- Nakon 15-ak minuta stavite u rernu na 200 stepeni ( kasnije, mozete i malo smanjiti temp. pecenja) da se focacia ispece i fino porumeni.


- Ja sam joj bas dala da "dobro" porumeni :-) Tako da je bila krckava sa vana a mekana i spuzvasta unutra. Bas kako volim.





I dok sam sa uzivanjem jela ovu focaciu, sama se sebi nisam mogla nacuditi kako ranije ne otkrih svu ljepotu maslina i bundeve.

8 comments:

  1. O da, bundeva je super. A tek prekrasna narančasta boja...

    ReplyDelete
  2. Jako, jako , jako dobro, slatkasta bundeva, masline... super delicija.

    ReplyDelete
  3. Mmmm..mogu zamisliti koliko je ukusna. Jako privlačno izgleda!

    ReplyDelete
  4. ja sam bundevu u kolače i slana jela uvela intenzivnije tek prije kojih godinu dana i oduševljava me
    baš kao i ovaj tvoj recept kojeg si super složila, bravo!

    ReplyDelete
  5. Ovaj spoj me zaista zanima ,zaista nešto definitivno drugačije.

    ReplyDelete
  6. Sada znam sta ću praviti za vikend!

    ReplyDelete
  7. Evo;
    http://vera-mmmmdelicios.blogspot.com/2011/02/fokaca-sa-bundevom-i-pinjolama.html

    ReplyDelete